تنها معیارهای بازاریابی دیجیتال که برای مدیرعامل شما اهمیت دارد

آیا شما برای آن ارائه هفتگی آماده می شوید؟ مطمئن نیستید که کدام ارقام مدیر عامل شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد؟ طبق نظرسنجی در سال ۲۰۱۴ توسط مدیر عاملان ifbyphone به طور فزاینده به دنبال معیارهای مبتنی بر تبدیل هستند. اینها شامل ارقام متمرکز بر ارزش مانند درآمد فروش ، تعداد مشتریهای جدید به دست آمده و تعداد بازدههای جدید به دست آمده است.

زیبایی بازاریابی دیجیتال این است که قابل اندازه گیری است. قسمت ترسناک؟ شما پاسخگو هستید که ارزش تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود را نشان داده اید – این فشار وجود دارد که نشان دهد نقش شما چگونه نقش دارد ، اهمیت می یابد و شرکت شما را به جلو سوق می دهد. اما نیازی به هراس نیست …

دیجیتال

ما در اینجا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که بازاریابی دیجیتال شما مبتنی بر شواهد آماری قوی و ارزش سرد و سخت است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه به ذهن مدیر عامل خود برسید و چهره های چشمگیر و مهمی را برای او ارائه کنید. ما همچنین می خواهیم داشبورد ساده و زیبایی را به شما نشان دهیم. شما همکار بازاریاب دیجیتال را می بینید ، درمورد ارائه کرکی کمتر و واقعیت بیشتر است.

قبل از شروع:

دو نکته وجود دارد که باید قبل از شروع کار کاملاً در ذهن داشته باشید: ۱٫ مانترا مدیرعامل شما یا آنچه را که شما در معیارهای بازاریابی دیجیتالی خود به دنبال آن هستید و ۲٫ نحوه ایجاد KPI های قابل اندازه گیری خود و پیاده سازی داشبورد بازاریابی چشمگیر بازاریابی به. ویترین جلسه بعدی شما

مانترا مدیرعامل شما: هزینه را به من نشان دهید ، زمان را به من نشان دهید ، ارزش را به من نشان دهید .

راهنمای آسان برای ایجاد داشبورد دلپذیر نهایی مدیرعامل:

     

  • اهداف کسب و کار خود را به خاطر بسپار و معیارهای بازاریابی دیجیتال را انتخاب کنید که می تواند مدیر عامل شما در دستیابی به آنها کمک کند.
  •  

  • ارزش مهمترین معیارهای خود را مشخص کنید – از نظر پولی مانند معاملات ، سرب ، مشتریان جدید و غیره فکر کنید.
  •  

  • هزینه های تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را مشخص کنید – به زمان سرمایه گذاری در هر کانال ، هزینه تولید جدید و غیره فکر کنید.
  • سرمایه گذاری

     

  • عملکرد متوسط ​​متریک خود را تجزیه و تحلیل کرده و پیشرفت ماهانه / هفتگی خود را در برابر این معیار محک بزنید.
  •  

  • عملکرد عملکرد هفته / هفته گذشته را با عملکرد این هفته / هفته مقایسه کنید (محاسبه درصدی).
  •  

  • اگر عملکرد شما خراب است ، دلیل آن را بیان کنید. به طور مشابه ، اگر عملکرد شما به پایان رسیده باشد ، مدیرعامل شما می خواهد بداند که شما برای تولید رشد متفاوت انجام داده اید.
  •  

  • یک داشبورد دیجیتالی ایجاد کنید که می توانید قبل از جلسات هفتگی خود به راحتی آن را به روز کنید (این راهنما با استفاده آسان نشان می دهد که چگونه می توانید داشبورد سازگار در گوگل Analytics ایجاد کنید).

نمونه هایی از اندازه گیری های مهم:

هر تجارت متفاوت است – هرکدام اهداف و اهداف خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، مشاغل B2B ممکن است روی تولید سرب متمرکز شود ، در حالی که فروشگاه های تجارت الکترونیکی بر معاملات متمرکز هستند. به همین دلیل شما باید معیارهای بازاریابی دیجیتال خود را تعریف کنید. متأسفانه هیچ الگویی با همه متناسب نیست. در زیر ، با این حال ، ما برخی از مهمترین انواع اندازه گیری را برای شما مهم کرده ایم تا بتوانید بهترین شخصی را که برای مدیرعامل خود ارائه می دهید ، تعریف کنیم:

۱ ٫ هزینه هر سرب در هر کانال

چیست؟

هزینه برای هر سرب برای هر کانال میانگین مقدار پولی است که شما برای جذب یک سرب / مشتری بالقوه جدید برای یک کمپین خاص برای یک کانال بازاریابی دیجیتال اختصاص داده اید.

چرا اهمیت دارد؟

مطمئناً تعداد هدایایی که شمارش کرده اید ، اما می دانید چه چیز اهمیت بیشتری دارد؟ چقدر برای تولید آن سرب هزینه دارد. با محاسبه هزینه برای هر سرب در هر کانال می توانید مشخص کنید که کدام کانالها قدرتمندترین تولیدکننده سرب برای فعالیتهای آینده هستند و بر این اساس سرمایه گذاری در آنها انجام می شود.

به عنوان مثال ، بگویید که شما هزاران سؤال در توییتر ایجاد می کنید اما بازده شما مبلغی برای سرمایه گذاری ارزش ندارد (برای مثال برای تولید همان مقدار سرب در فیس بوک هزینه کمتری دارد) پس ممکن است ارزش این را داشته باشد که کانال خاص و سرمایه گذاری پول خود را در مورد اثبات شده که به بهترین وجه کار می کند. محاسبه هزینه در هر سرب یکی از معیارهای مهمی است که شما می توانید به مدیرعامل خود نشان دهید زیرا او مستقیماً می تواند بازده سرمایه گذاری شما را ببیند – هدایتی که برای مبلغ سرمایه گذاری شده دریافت می کنید.

چگونه می توانم آن را محاسبه کنم؟

خرج تبلیغ / سرب = هزینه به ازای هر سرب

چیز دیگری که باید در نظر بگیرید:

همه سربها به همان اندازه ایجاد نمی شوند. بعضی از آنها قوی تر (یا گرمتر) از سایرین هستند. در هنگام انتخاب کانال های مناسب بازاریابی دیجیتال برای سرمایه گذاری پول خود ، باید از کیفیت هدایایی که کمپین شما تولید می کند ، پیگیری کنید. با تیم فروش خود در مورد راهکارهایی که مفیدترین آنها را می دانید صحبت کنید. می توانید کیفیت سدهایی را که در داشبورد خود ایجاد کرده اید نیز مستند کنید.

۲ ates نرخ تبدیل (برای فروش)

اگر فروشگاه تجارت الکترونیک دارید و می خواهید معاملات آنلاین خود را ردیابی کنید (شما کاملاً shباید این کار را انجام دهید) ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که کد JavaScript گوگل Analytics را در سبد خرید یا سایت خود دارید که اطلاعات را جمع آوری می کند. پس از اجرای
گوگل Analytics یک داشبورد قابل درک را با معیارهای کلیدی مانند بهینه سازی نرخ تبدیل شما ارائه می دهد.

چرا اهمیت دارد؟

البته یکی از نگرانی های اصلی مدیرعامل شما این است که چقدر پول وب سایت شما ایجاد می کند. او می خواهد تأثیر ترافیکی که شما ایجاد کرده است بر معاملات آنلاین شما ببیند. اگر ترافیک به ویژه زیاد باشد اما مردم نتوانند تبدیل کنند ممکن است در صفحه فرود یا سبد خرید شما مشکلی ایجاد کند. مدیرعامل شما باید از موانع رشد آگاهی داشته باشد. بنابراین ، شما باید بتوانید این موارد را شناسایی کرده و آنها را برطرف کنید – رقم نرخ تبدیل شما می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

مشکلی

چگونه گوگل Analytics نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی شما را محاسبه می کند:

گوگل درصد بازدیدهایی که منجر به معامله تجارت الکترونیک شده است را محاسبه می کند.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را در گوگل Analytics پیدا کنید:

     

  • گوگل Analytics را باز کنید و به بخش Conversions بروید.
  •  

  • از برگه تجارت الکترونیکی از فهرست کشویی کلیک کنید.
  •  

  • سپس نرخ تبدیل تجارت الکترونیک شما در داشبورد (مانند مثال زیر) نمایش داده می شود.
  •  

  • اطلاعات بیشتری در مورد ردیابی تجارت الکترونیک و نحوه راه اندازی آن در اینجا پیدا خواهید کرد.

۳ ates نرخ تبدیل (برای آگهی)

اگر سایت تجارت الکترونیکی ندارید اما همچنان می خواهید تبدیل های سرب مانند ثبت نام در خبرنامه ، بارگیری کتاب های الکترونیکی یا ایجاد حساب کاربری را پیگیری کنید ، می توانید اهداف شخصی را در گوگل Analytics تنظیم کنید. این به شما کمک می کند تا پیوسته هایی که لزوماً معاملات نیستند را پیگیری کنید.

چرا اهمیت دارد؟

مدیرعامل شما می خواهد بداند که اقدامات بازاریابی دیجیتال شما چگونه به تیم فروش شما کمک می کند تا اهداف خود را برآورده سازند. تنظیم اهداف برای صفحات فرود شخصی یک روش عالی برای پیگیری مسیرهای هدفمند است که می توانید از طریق تیم فروش خود از طریق آن تغذیه کنید.

چگونه گوگل Analytics میزان تبدیل هدف شما را محاسبه می کند:

گوگل درصد بازدیدهایی که منجر به اتمام هدف شده است را محاسبه می کند.

نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را در گوگل Analytics پیدا کنید:

     

  • گوگل Analytics را باز کنید و به بخش Conversions بروید.
  •  

  • از منوی کشویی روی برگه اهداف کلیک کنید.
  •  

  • در زیر برگه بررسی ، هدف مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  •  

  • سپس نرخ تبدیل هدف شما در داشبورد نمایش داده می شود.
  •  

  • اطلاعات بیشتری در مورد ردیابی هدف و نحوه راه اندازی در اینجا پیدا خواهید کرد.

مثال صفحه نمایش نرخ تبدیل هدف:

چیست؟

بازده آگهی هزینه (یا ROAS) با Return on Investment متفاوت است. این بازده دقیق دریافتی (از نظر درآمد) را برای کل هزینه ای که سرمایه گذاری کرده اید محاسبه می کند.

چرا اهمیت دارد؟

بازده سرمایه گذاری بسیار ضروری است زیرا حاشیه ای را که کل عملکرد شما ایجاد می کند ، اندازه گیری می کند. این بدان معنی است که تمام هزینه های عملیاتی را شامل می شود نه اینکه فقط هزینه تبلیغات را در نظر بگیرید. این یکی از مهمترین چهره هایی است که می توانید به مدیرعامل خود ارائه دهید زیرا به او نشان می دهد برای هر یورو که خرج می کنید چقدر درآمد دارید.

چگونه می توانم آن را محاسبه کنم؟

درآمد به ازای هر فروش / هزینه در هر فروش = بازده هزینه تبلیغات

بنابراین آنجا وجود دارد – لیستی از اجرای آسان که می توانید درست قبل از جلسه هفتگی یا ماهانه بعدی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید: معیارهایی که مدیرعامل شما بیشتر به آنها مربوط می شود مواردی هستند که بر خط تولید شرکت شما تأثیر می گذارند و درآمد ، پیشرو ، مشتریان جدید و رشد را تحت تأثیر قرار می دهند. ابتدا سؤالات صحیح را از خود بپرسید تا معیارهای مناسب خود را انتخاب کنید ، سپس یاد بگیرید که چگونه آنها را محاسبه کنید. سرانجام؟ یک داشبورد ساده ایجاد کنید که می توانید مرتباً آن را به روز کنید. حالا وارد آنجا شوید و رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید.

آیا می خواهید در مورد تجزیه و تحلیل و ایجاد معیارهای مهم اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دیپلم حرفه ای پاره وقت ما در بازاریابی دیجیتال از ۲۸ اکتبر آغاز می شود. این دوره توسط کارشناسان پیشرو در صنعت تدریس می شود و شما بهترین شیوه ها را برای تجزیه و تحلیل ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، جستجو ، استراتژی و برنامه ریزی و بازاریابی موبایل یاد خواهید گرفت.

موبایل

پست های مرتبط:

     

  • ۳ اشتباهات کشنده بازاریابان دیجیتال می کنند
  •  

  • فروش اجتماعی: چگونه با خریدار مدرن ارتباط برقرار کنیم
  •  

  • ۵ مؤلفه مهم یک رویکرد فروش بهینه اجتماعی
  •  

  • افزایش آگاهی از برند با استوری های اینستاگرام
  •  

  • مورد نیاز ، و نه نیاز: چگونه می توان محتوای واقعی مردم را ایجاد کرد