نحوه تبدیل شدن به یک متخصص فروش اجتماعی

با توجه به اینکه ۶۴ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به صورت آنلاین اقدام به خرید آنلاین کنند ، صنعت تجارت الکترونیک با فروشندگان اشباع شده است. بنابراین ، مهم است که برای مشتریان بالقوه که متوجه مارک شما به صورت آنلاین می شوند ، تصور کنید. برای ایستادن از رقبا و افزایش تأثیر مشتری ، فروش اجتماعی را توصیه می کنیم.

درست همانطور که کمپین های سنتی در مورد ایجاد مشتری احساس ویژه تر می چرخند ، الگوی جدید “قرار دادن مشتریان” را در سطوح جدید جدید قرار داده است – به لطف توانایی درگیر شدن شخصی از طریق سیستم عاملهای اجتماعی دیجیتال.

دیجیتال

در این مقاله ، ما نگاه دقیق تری خواهیم داشت که فروش اجتماعی چیست ، چگونه کار می کند و راهکارهایی را که می توانید برای بهره گیری از اثرات قدرتمند آن استفاده کنید.

فروش اجتماعی چیست؟

فروش اجتماعی یک استراتژی فروش است که شامل ایجاد روابط با مشتریان است. فروشندگان اجتماعی برای تعامل با مصرف کنندگان از هزاران ابزار ، از جمله سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام استفاده می کنند. کلید اصلی برای موفقیت آمیز کمپین SS مشارکت است.

در گذشته فروش در حدود تبدیل و درآمد شکل گرفته است ، اما اخیراً جزر و مد تبدیل شده است. متخصصان فروش که از بسترهای اجتماعی استفاده می کنند ۴۵٪ فرصت بیشتر برای فروش و ۵۱٪ موفقیت بیشتر در دستیابی به سهمیه ماهانه را می بینند.

مزایای فروش اجتماعی

استفاده از سبک فروش اجتماعی مزایایی نسبت به استراتژیهای بازاریابی سنتی دارد.

در اینجا پنج مزیت که می توانید از طریق فروش اجتماعی به دست آورید:

     

  • بیشترین فروش و فروش بیشتر: به نظر می رسد یک مزیت آشکار است ، اما فروش اجتماعی خود را در تولید بیشتر فروش بسیار مفید نشان داده است. در حقیقت ، متخصصانی که از ابزارهای اجتماعی استفاده می کنند ، ۷۸ درصد از فروشندگان غیر اجتماعی خارج می شوند.
  •  

  • افزایش حفظ مشتری: وفاداری به برند از طریق آشنایی صورت می گیرد و هیچ چیزی باعث ایجاد آشنایی مانند تعامل با مشتری نمی شود. تعامل منظم با مصرف کنندگان یک فعالیت عالی اعتماد سازی است.
  •  

  • شناخت بهتر مارک تجاری: مرحله اول در هر قیف فروش آگاهی است و هیچ چیز شناخت برند را مانند تعامل ارتقا نمی بخشد. هرچه مشتریان بیشتر در پست های رسانه های اجتماعی خود دوست داشته ، به اشتراک بگذارند و اظهار نظر کنند ، در این سیستم عامل بیشتر نمایان می شوید. فراتر از الگوریتم ها و رتبه بندی های اجتماعی ، این واقعاً فقط یک نسخه دیجیتالی از بازاریابی قدیمی ، “کلمه از دهان” مد روز است.
  •  

  • انسانی سازی برند شما: قرار دادن چهره به نام ، همیشه آن را به یاد ماندنی می کند. این برای مردم صادق است ، پس چرا مارک نمی گیرند؟ مشارکت مشتری شما و محصولات شما را انسانی می کند. این باعث می شود شما برای مصرف کنندگان دلپذیر و دوست داشتنی تر شوید.
  •  

  • مدیریت اعتبار اعتبار داخلی: قبل از خرید ، تقریباً ۹۵٪ از خریداران اینترنتی نظرات مشتری را می خوانند. اگر از یک استراتژی فروش اجتماعی استفاده می کنید که درگیر مشتری می باشد ، در حال حاضر تعداد زیادی کاربر واقعی زندگی دارید.

نتایج بالقوه آنچه را که می خواهند از نظرات مشتری و پست های مشترک بدانید ، جمع می کند. این امر باعث ارتقاء و حفظ شهرت برند شما بدون نیاز به نمایندگی شخص ثالث می شود.

یادگیری برای فروش آنلاین: ۱۰ نکته برای فروش بهتر اجتماعی

۱) آنها را به چه کسی نشان دهید: از بین همه راههای دسترسی به مصرف کنندگان ، ویدیو موثرترین است. فیدهای ویدئویی زنده به مشتریان این فرصت را می دهند که احساس مهم کنند ، شما را بشنوند و ببینند و در زمان واقعی تعامل داشته باشند. برخی سیستم عامل های زنده ، مانند Facebook Live Video ، به شما امکان می دهند ببینید چه کسی وارد سیستم شده و تا چه مدت وارد سیستم شده اید. بینندگان می توانند ویدیوی شما را دوست داشته ، به اشتراک بگذارند و نظر دهند ، و شما می توانید در زمان واقعی به آنها پاسخ دهید.

فیلم ها مفید هستند زیرا آنها تجربه دیجیتالی را انسانی تر می کنند. این نزدیکترین بسیاری از خریداران آنلاین است که می توانند در یک فروشگاه تجارت الکترونیکی قدم بزنند و از طرف یک میز میز جلو مورد استقبال قرار بگیرند.

۲) یاد بگیرید که می روید: اشتباه بزرگی که بسیاری از بازاریاب ها مرتکب آن می شوند ، نگران تجربیاتشان و تأخیر روند بیش از حد هستند. این یکی از حوزه های فروش است که در آن اشتباه می تواند یک کمپین را تقویت کند. اشتباه بودن انسان است ، و شرکتهایی که بیشتر به نظر انسان رسیده اند برای مصرف کننده مدرن جذاب هستند.

فقط مطمئن باشید که اشتباهات خود را با لطف انجام می دهید. فروش اجتماعی همه چیز راجع به مشتری است ، بنابراین اگر شما لغزیدید ، با عذرخواهی خود شفاف و عمومی باشید. شاید تعجب کنید که چگونه مشتریان وفادار به سرعت به دفاع و کمک شما خواهند رسید.

۳) فروشندگان اجتماعی در تیمها قوی تر هستند: درست همانطور که بسیاری از مؤلفه های یک کمپین بازاریابی جدید وجود دارد ، خرید و فروش اجتماعی شامل بخش های مختلفی از حرکت است. این کمک می کند تا بیش از یک فرد مدیریت بسیاری از کانال ها و سیستم عامل ها را داشته باشد.

با جذب نیروی مؤثر در صنعت که از قبل موارد زیر را دارند و می توانند به رشد شما کمک کنند ، دسترسی خود را گسترش دهید.

۴) هدف خود را بشناسید: معاشرتبهتر با مخاطب مناسب حاصل می شود. گزارش های تحقیق و معیارها به شما نشان می دهد که چه کسی به مارک شما علاقه مند است ، و از طریق اجتماعی باید به دنبال ارتباط با آنها باشید. البته ، شما باید با هر سرب یا مشتری بالقوه که مشغول فعالیت است ، تعامل داشته باشید ، اما به ویژه در بخش جمعیتی شما.

۵) اعتبار قابل اعتماد: