چگونه بازاریابان دیجیتال می توانند به روانشناسی رسانه اجتماعی ضربه بزنند

چه می شود اگر می توانید راهی برای تأثیرگذاری بر احساسات مخاطبان خود فکر کنید و آنها را مجبور به انجام عملی مورد نظر خود کنید؟ ما ۴ مطالعه عمده روانشناختی را نشان می دهیم که می توانند به شما در جذب ذهن رسانه های اجتماعی مصرف کنندگان کمک کنند و بدانید که چرا مردم هنگام خواندن مطالب شما به اشتراک می گذارند و چه احساسی دارند.

بینش عمیق تر از روانشناسی رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا به یک بازاریاب دیجیتالی مؤثر تبدیل شوید و منجر به شمارش سهم گوشتی ، افزایش تعامل و افزایش تعامل مثبت شود. بله ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا مصرف کنندگان خود را به “دوست داشته باشید” از مارک شما خیلی بیشتر کنید

دیجیتال

با مطالعات روانشناسی رسانه های اجتماعی آشنا شوید که می تواند بازاریابی دیجیتالی شما را از درام تبدیل کند (و اگر صادقانه بگوییم کمی خسته کننده باشد) تا قانع کننده ، مسری و فقط آنچه خوانندگان شما به آن نیاز دارند …

روانشناسی

۱ ٫ رفع اشکال خوشبختی

شما از قبل می دانید که خوشبختی در دنیای واقعی مسری است. اما اکنون یکی از بزرگترین مطالعات جهان در زمینه روانشناسی رسانه های اجتماعی نشان داده است که احساسات می توانند به همان روش آنلاین پخش شوند. این بیماری واگیر عاطفی نامیده می شود و هیچ درمانی شناخته شده ای وجود ندارد. نکته اینجاست: هنگامی که خوانندگان شما محتوای شما را مصرف کرده و یا پست رسانه های اجتماعی خود را خوانده اند ، احتمال زیادی وجود دارد که لحن شما را جلب کند. بنابراین عاقلانه از آن استفاده کنید.

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

خسته کننده باشید! اگر می خواهید خوانندگان خود اقدامی انجام دهند ، پست های وبلاگ خود را با زبانی انگیزشی ببندید و با آنها تماس فراوان برقرار کنید. اگر می خواهید آنها همچنان مشغول بمانند و از خواندن مطالب خود لذت ببرند؟ سعی کنید از یک لحن سرگرم کننده و دوستانه استفاده کنید – با سخنان خود بازیگوش باشید و نترسید که قالب B2B حوصله و پیش بینی را بشکنید.

علاقه مندید

۲ ٫ روی بندر واگن به اشتراک بگذارید

شما می فهمید که ایجاد اولین حرکت چقدر می تواند خطرناک باشد – پیروی از دیگران منجر به احساس امنیت و پذیرش اجتماعی می شونده می بینید ، ما در یک جامعه “من” نیز زندگی می کنیم که حتی میزان اشتراک رسانه های اجتماعی در پست های شما می تواند بر ارزش درک شده و میزان بالقوه آن تأثیر بگذارد. هرچه افرادی که مطالب شما را به اشتراک گذاشته اند ، احتمالاً دوستان ، همسالان و همکارانشان نیز همین کار را انجام می دهند.

اخیراً یک شرکت مستقر در ایالات متحده قدرت اثبات اجتماعی را اثبات کرده است که آنها یک کمپین بازاریابی را برای محصول نه چندان ظریف خود ، پو-پوری ، راه اندازی کرده اند. این کمپین تحت فشار قرار دادن دزدگیرهای سرویس بهداشتی (جذاب ترین محصولات) و در عین حال سهام آن سرازیر شد. ۲۱ میلیون بازدید YouTube بعداً مشاهده شد و این تحقیق براساس ۲ عامل موفقیت به حساب می آمد: ۱٫ این خنده دار بود. ۲٫ تنها چیزی که طول کشید چند نفر بودند که این ویدئو را با شبکه قابل اعتماد خود به اشتراک می گذاشتند تا دیگران آن را تماشا کنند و آن را با همکاران و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که پست شما سهم موردعلاقه خود را دریافت می کند؟ تأثیرگذار در صنعت خود پیدا کنید و سعی کنید آنها را متقاعد کنید که محتوای شما را به اشتراک بگذارند. چطور؟ ابتدا تأثیر گذاران را شناسایی کرده و لیستی در BuzzSumo ایجاد کنید. سپس با آنها ارتباط آنلاین برقرار کنید ، با محتوای آنها درگیر شوید و به دنبال راه هایی باشید که بتوانید در اهداف خود به آنها کمک کنید. این جعبه تقلب مفید Influencer چگونگی اتصال ، تعامل و به دست آوردن آنچه می خواهید را از تأثیرگذار مناسب در صنعت خود برجسته کنید.

۳ ٫ ۷ “چرا” از اشتراک گذاری را باز کنید

اخیرا
مطالعه نیویورک تایمز نشان داد که به اشتراک گذاری بخشی از خود تحقق و ایجاد بخشی از روابط است.

این مطالعه ۵ دلیل برتر را که افراد به اشتراک می گذارند نشان داد:

     

  • ۸۴٪ در پشتیبانی از یک علت به اشتراک بگذارید
  •  

  • ۷-۸٪ در Stay Connected به اشتراک بگذارید
  •  

  • ۶۹٪ سهم برای خود تحقق
  •  

  • ۶۸٪ سهم خود را در تعریف افرادی که
  • هستند تعریف کنند
     

  • ۴۹٪ سهم برای سرگرمی

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما همیشه ارزش دارد. و هر جا ممکن باشد با ایجاد پست های روشنگری و آموزشی به افراد کمک کند. همچنین می توانید روش هایی را برای کمک به افراد در احساس برنداری بیشتر با برندتان کشف کنید. اطمینان حاصل کنید که همیشه به نظرات و سوالات رسانه های اجتماعی خود پاسخ می دهید و استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر را برای تقویت تعامل در نظر می گیرید. و از ارائه سرگرمی نترسید – اگر از نوشتن پست های رسانه های اجتماعی خود لذت ببرید ، احتمال بیشتری وجود دارد که خوانندگان شما نیز از خواندن آنها لذت ببرند.

۴ ٫ همه چیز را درباره آنها ایجاد کنید

شما مدتهاست که می دانید که مردم دوست دارند درباره خودشان صحبت کنند (و برخی حتی بیشتر از دیگران). اما آیا می دانید که یک دسته از دانشمندان علوم اعصاب هاروارد ثابت کرده اند که ما نمی توانیم کمک کنیم اما افکار خود را با هم در میان بگذاریم؟ آنها حتی تا آنجا پیش می روند که می گویند این همان احساسات لذت را در مغز ما ایجاد می کند همانطور که غذا و پول انجام می دهند. این را بدست آورید: مردم به نفع صحبت کردن در مورد خودشان پول بیشتری را منتقل می کنند.

رفع بازاریابی دیجیتال شما:

از صحبت کردن در مورد خود ، نام تجاری و محصولات خود دست بردارید. در عوض ، مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید و به همان چیزی که بیشتر آنها را دوست دارند علاقه مندید – تمرکز روی آنها ، نیازها و خواسته های آنها. کلماتی مانند “شما” و “خود” را انتخاب کنید و کلماتی مانند “ما” و “our” را کوتاه کنید.

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق لینکدین ، ​​توییتر ، فیس بوک ، Google+ و YouTube به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا

برنامه ریزی

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSana MaroSao Tome & Principe عربستان سعودی سنگال سوربیا سیشل سیرا لئوneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL